Senin, April 13, 2009

nulis nggo boso jowo

Alhamdulillah. Puji syukur dumateng Gusti Ingkang Murbeng Dumadi, Allah SWT, Tuhan YME. Kuwi disek sing iso tak ucapke kanggo kehadiran obrolan kang nardi iki. Seneng tenan karo web iki, soale karo web ikilah aku iso nulis nggo boso ibuk ku. Boso sing sering tak rungokno, sering tak gawe ngomong karo Ibu lan Bapak, ugo adek-adekku. Boso letheg sing tak gawe kekoncoan pisan naliko TK sampek kuliah.

Selama nekuni ndoyo sekolahan lan usaha, boso mayoritas sing tak gawe yo Indonesia. Ancene dek’ne boso sing ngerteni wong-wong sak Indonesia. Naliko nggon formal kuwi tak deleh, aku mbalik nggawe boso jowo. Ono roso lain pas nggawe boso ibuk iki, yo kuwi ngroso iso nyampekno roso ing awak. Aku jek meyakini, boso sing pas kanggo nyampekne uneg-uneg roso kuwi boso Ibu. Yen bagiku, yo boso jowo kuwi.

Obrolan kang nardi iku mak bedunduk metu amargo latar belakang kuwi mau, awak’e dewe wis terlalu suwe berkutat ndek ruang lingkup formal, boso penyampaian lan boso tulisan mayoritas nggawe boso Indonesia. Aku dewe gak pengen, kehadiran Obrolan Kang Nardi iki iso nimbulke roso sektarian sukuisme. Mbuh opo kuwi artine. Pokok’e, web iki ora bermaksud ndadek’ke pemikiran sempit eksklusip. Ora lo !. Ngene wae wes. Aku tak omong boso Indonesia sek ya.

Jadi begini, kepada para tamu, sahabat semua. Obrolan Kang Nardi lahir karena ide iseng saja. Tapi ternyata, keisengan itu berdampak kepada rasa kuat untuk memperindah sesuatu. Apa itu ? Ya itu melestarikan apa yang telah ku alami, apa yg telah kuperoleh selama hidup didunia bersama orang tua, adek-adek dan teman-teman.

Saya dalam Obrolan Kang Nardi tidak berupaya untuk menciptakan golongan eksklusif yang hanya bisa berbahasa Jawa, atau sukuisme Jawa. Itu salah kaprah !. Tema besar dalam Obrolan Kang Nardi adalah mensyukuri dan mempercantik keberadaan diri apa adanya.

Saya tidak ingin mengingkari diri bahwa saya lahir dan besar secara kebetulan di tanah Jawa. Kebetulan itu adalah kehendakNYA. Bukan kehendak saya untuk diajak berbicara bahasa Jawa sebagai media bahasa hidup dalam keluarga dan bersosialisasi di masyarakat. Tentunya pembaca sudah bisa menangkap maksud saya kan ?.

Hal tersebut patut saya syukuri dengan tetap melestarikan keberadaannya. Saya tetap berbahasa Jawa, bisa berbahasa Indonesia, bisa berbahasa Inggris dan Bali walau itu belum lancar. Jadi, media Obrolan Kang Nardi adalah sarana pelestarian Bahasa Jawa dengan ragam dialek, kosakata dan maknanya. Jika saya kebetulan dilahirkan di New York, sangat kecil sekali akan menulis Bahasa Jawa.

Jadi, begitulah adanya. Obrolan Kang Nardi adalah media pelestarian, nostalgia, ekspresi dan kreatifitas diri dalam mempercantik hidup. Obrolan Kang Nardi tidak berupaya melahirkan sekte baru atau bersifat eksklusif Jawanisme. No sir ! Kita hidup didunia ini adalah menjalankan keputusanNya, karena dulu kita tidak bisa memilih untuk lahir di belahan dunia manapun juga. Tidak bisa memilih untuk lahir melalui rahim Hillary Clinton, Eva Peron, Margareth Techer ataupun Megawati Soekarno Putri.

Oke sir ! Stay Peace ! … Perdamaian itu Indah …

*** Swicth to boso jowo

Yo gitulah rek, maksudku mbangun Obrolan Kang Nardi. Jenenge wae media untuk pelestarian, ekspresi dan kreatifitas diri, lan nostalgia, maka bekne awak’e peno pengen nulis ndek kene, aku terbuka untuk membuatkan keanggotaan ndek kene. Supoyo awake peno iso nulis ndek kene. Sing penting, boso sing digawe kudu boso Jowo.

Yok opo ? Gelem ta sampeyan, awake peno ?. Kontak aku wae yo, ben gayeng lan rukun. Mengko tak buatke keanggotaan.

Cheers

Kang Nardi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar